با دامَنی از شکوفه ها

با دامَنی از شکوفه ها

در طلاییِ دشت های فرآخ، خواهم دَوید ...^-^
با دامَنی از شکوفه ها

با دامَنی از شکوفه ها

در طلاییِ دشت های فرآخ، خواهم دَوید ...^-^

دنیا هنوزم قشنگیاشو داره :)

تو، دیگه رویاى من نیستى ولى !

آسمونِ شب، هنوزم قشنگه ... :)

میتونى باور کنى ؟... هنوزم قشنگه .

قبلِ تو، قشنگیاشو ندیدم ،

تو اومدى و فکر کردم دلیل این قشنگیا تویى !

فکر کردم تو سرم صداى توئه که گرمه !

تو چشام، نگاه توئه که گرمه !

فکر کردم برى همه چى سرد میشه

ولى نشد !

فکر کردم برى رویا میمیره

ولى نمرد !

تو قشنگ بودى ولى !

قشنگىِ دنیا تو نبودى !

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 14 اسفند 1398 ساعت 23:38 http://Sooskesiah.blogsky.com

دختری بسیار قشنگتر و پرقدرت از تر هر زمان دیگه ای شروع کردی...
نوشته هاتو حرف به حرف میتونم لمس کنم

مرسى مهربون
که بهم انگیزه میدى
براى حرکت کردن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد